Amanda Caringe

Uddas Fenomen

Publicerad 2018-10-01 12:34:38 i Fenomen,

Den 12 augusti styrde vi bilen mot Taffsnäs, och denna gång inte bara för att hämta hem Emmas Olliver igen utan även för att ta med oss Fenomen, en 7-årig fjordvalack som jag provridit en gång en månad tidigare.



Veckorna innan gick till förberedelser i stallet och till att inhandla allt som behövdes inför hans ankomst. Resan hem gick jättebra och även ihopsläppet med Olliver som vi gjorde redan samma kväll. 

Nu har det snart gått två månader sedan Fenomen kom till mig och det har varit både utmanande men väldigt roliga månader! Vi har kämpat med att till en början bara lära oss alla rutiner och inte minst lära känna varandra, men även börjat utvecklas ridmässigt och utmana oss själva.

 
Jag tänkte nog att eftersom jag gillar att skriva och mycket av min tid går till stallet just nu så får den här bloggen handla om vår resa tillsammans 😍 hoppas ni vill läsa, för vi har mycket att jobba på 💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela