Amanda Caringe

Torsdag

Publicerad 2018-10-04 12:47:01 i Fenomen,

Liten uppdatering angående hoppningen i tisdags: Det var så kul! Och det tror jag att Fenomen tyckte också för det var en övertaggad liten kille😁 Jag har ju inte helt kommit igång med hoppningen egentligen sen jag slutade på siggesta, så jag är ju lite ringrostig, och vi tillsammans har ju lite svårt att svänga i galoppen men visst går det! Och det är ju kul att ha något att jobba för! Tror vi kan utvecklas väldigt mycket, och målet är att så småningom kunna vara med på en liten pay and jump! Men först måste vi lära oss att galoppera på en volt bara, det är tillräckligt svårt de 😂 vi kämpar på! 


Igår så var vi båda helt slut så då blev det en promenad i höstsolen och massa mys! Han är så charmig och go den här ponnyn ❤️ världens bästa! 

Idag ska jag och Emma ut på äventyr efter jobbet och åka och hämta halm med ett släp! Så vi får väl se hur det går 😂 beroende på när vi kommer fram till stallet får vi se lite vad jag gör med plutten idag ✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela