Amanda Caringe

Tömkörning

Publicerad 2018-10-02 08:35:34 i Fenomen,

Jag har verkligen velat lära mig tömköra och nu efter mycket hjälp av Emma känner jag att det går framåt! Tycker det är så himla bra att kunna variera med att jobba honom från marken och komma åt på ett helt annat sätt. Så igårkväll fortsatte vi övandet och tycker att det gick jättebra faktiskt!


Idag efter jobbet åker jag ut till stallet och då har vi först insläpp, och sen har vi planerat med typ alla i stallet att skutta lite i ridhuset 😀 har ju velat komma igång lite mer med hoppningen för att sen eventuellt komma ut på någon liten tävling tillsammans, vore grymt kul! Så nu får jag utmana mig själv lite! 
Han har dock bara varit i ridhuset en gång så vi får se hur det går, är han för spänd så blir det mer fokus på avslappning och på att bli trygg med omgivningen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela