Amanda Caringe

Materiell lycka

Publicerad 2018-10-18 13:30:47 i Fenomen,

Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorn! Hur gött? Lider av konstant trötthet och ser fram emot en lugn helg!

I tisdag så hade vi iallafall hoppträning som vi nu har varannan vecka, och det gick så bra! Fenomen är en riktig stjärna och hoppar jättebra! Han var dock väldigt taggad i början av lektionen och han är inte helt lätt att trötta ut 😂 men var väldigt nöjd med träningen i det Stora hela och styrningen gick faktiskt betydligt bättre! Igår blev det lite uppmjukande tömkörning och idag rider Malin så jag får en liten vilodag jag med 😉
Best friends 😂eller nått

Tekniken är det ju inget fel på 👌

Ikväll ska jag träffa mamma och kolla lite i affärer och äta middag, ska bli så mysigt 😍

Och en annan sak abropå rubriken, har beställt världens finaste träns till fenan som jag längtar så mycket efter att få testa ❤️🙏🏼 blir nog i helgen! 

Så spännande.. Hoppas det passar bra😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela