Amanda Caringe

Måndag 22 oktober

Publicerad 2018-10-22 08:27:28 i Allmänt, Fenomen,

Har haft en väldigt lugn, skön helg, precis vad jag behövde. Inga fester och inga tidiga stallmornar, känns inte som så ofta det händer 🙄

Fenomen fick en rätt intensiv vecka förra veckan och igår lånade jag ut honom så då fick han gå en rätt lång uteritt, så idag blir det nog bara lugnt och massa mys ☺️ red iaf på det nya tränset i lördags och det kändes så bra! Det sitter som en smäck, och han kändes väldigt nöjd! Och snyggt är det 😍😍
Min finaste 💕
Lördagsmys med våra favoriter! 

Ser iallafall fram emot en ny vecka och att hitta på roliga saker med lillskiten 😀 även om måndagen känns trist så vet jag att det blir kul när jag kommer ut till stallet sen 🙏🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela