Amanda Caringe

15 oktober

Publicerad 2018-10-15 09:32:19 i Fenomen,

Precis som att veckorna går fort, så går även helgen väldigt fort tyvärr haha.. Skrev ju förra veckan om Fenomens planering, men precis som jag trodde blev det inte exakt så men nästan..

Såhär hade jag tänkt;
Fenomens vecka:
  • Måndag: Skritt på rundbanan
  • Tisdag:  Ridbanan/galoppera 
  • Onsdag: Vila
  • Torsdag: Tömkörning 
  • Fredag: Uteritt
  • Lördag? 
  • Söndag: Uteritt
Och såhär såg det faktiskt ut:
Fenomens vecka:
  • Måndag: Skritt på rundbanan
  • Tisdag:  Uteritt med Jenny 
  • Onsdag: Tömkörning 
  • Torsdag: Vila + frisering
  • Fredag: Rundbanan
  • Lördag: Vila 
  • Söndag: Uteritt till Stav
Vi hade en sån himla mysig uteritt igår, bara han och jag 😁 Vi har ju bara hållet oss i närheten av stallet när jag ridit ut själv tidigare, men tänkte att jag ville utmana mig själv lite så bestämde mig för att rida till Stav och komma ut och galoppera lite på slingan i skogen där, och det gick ju faktiskt jättebra 👍🏼 Han protesterade lite grann men efter lite övertalning tog vi oss dit! Och vilket härligt väder vi hade hela dagen. Så himla mysigt ❤️ glad att vi vågade! 
Öronen spetsade hela tiden 😍👏



Den här veckan som kommer är istället fullt planerad med andra saker utöver stallet, så blir nog en del dagar som andra får kolla till plutten ❤️ men så är det ibland 🙏🏼 ikväll ska vi mysa massor iaf! 

Fenomens vecka:
  • Måndag: Eventuellt vila/lugn tur
  • Tisdag:  Hoppa? 
  • Onsdag: Tömkörning 
  • Torsdag: Vila/nån annan rida? 
  • Fredag: Jag ska bort så nån får passa ❤️
  • Lördag: Ridbanan/rundbanan
  • Söndag: Uteritt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela